סמארט פור לייף מכירות וקשרי לקוחות זאת לא עוגיה, זו ארוחה!
שלום גולשים יקרים, אנא השאירו את מספר הטלפון ואת הפרטים בטופס על מנת לרכוש את העוגיות או לשאול שאלה!
Send

 054-5646510   drorsmart@gmail.com

איך לאכול בריא בקצב חיים מטורף? - סמארט פור לייף



לאכול בריא בקצב חיים מטורף

Posted by

בקצב החיים המטורף של ימינו והמירוץ הבלתי פוסק של עבודה, משפחה, תחביבים, חברים אנחנו נמצאים בחוסר זמן כרוני המוביל לתזונה לקוייה ועלייה במשקל. החיים של רובנו נראים כמו מירוץ: עבודה, בית, תחביבים, משפחה ובסופו של יום לא נשאר לנו זמן לאכול בריא ומאוזן.

האתגר שעומד בפנינו הוא איך לאכול נכון ובריא וגם לשמור על המשקל בתוך הלחץ היומיומי?

תכנון מראש
כבר בשעת הקימה בבוקר, אנחנו כבר בשיא הפעילות – להתכונן ליום העבודה, לארגן את הילדים, את הבית, ולצאת מהר כדי לא לאחר. במקרה הטוב אנחנו שותים קפה, למי יש זמן לחשוב בכלל על ארוחת בוקר?

כבר בערב קודם רצוי להקדיש מעט זמן לתכנון יום המחרת. מומלץ להכין קופסה עם ארוחות מתאימות, שיעזרו לעבור את היום עם מזון בריא וארוחות מסודרות, כך נימנע מתחושת רעב שתוביל לאכילת כמויות בלתי נשלטות.

להצטייד באוכל לכל היום
שני פירות וכמה ירקות. ירקות ופירות עשירים בוויטמינים ובמינרלים, בסיבים תזונתיים ועוזרים לתחושת שובע. הם יכולים להוות תוספת לארוחה, אך לא להחליף ארוחה שלמה.

אפשר לבשל ביום אחד עבור שבוע שלם ולהקפיא חלק מהמזון. היות שמרכיבים כמו סיבים תזונתיים וברזל לא נפגעים בתהליך ההקפאה, רצוי להכין קופסה עם ארוחה מבושלת, שרצוי שתכלול פחמימה, חלבון וירקות או כריך ביתי מזין ובריא בתוספת ירקות, במקום הכריכים הקנויים.

לא להתפתות למאכלים בעבודה
במקומות עבודה רבים, ישנם עוגיות ומאפים עתירי שומן במשרד עצמו, או שמוגשים בישיבות. אם נגיע רעבים לארוחה, "בלי להרגיש" אנחנו יכולים לאכול 2-3 עוגיות, להכניס לגופנו קלוריות ריקות ומיותרות, ולהמשיך להרגיש רעבים גם בסיום הישיבה.

מומלץ להחליף את העוגיות והמאפים השונים בכריכונים עם ירקות ולהגיש לצדם פירות. כך נהיה שבעים, עירניים ומרוכזים.

לא לשכוח לשתות
אנחנו שוכחים לשתות הרבה פעמים וכך קורה, שלעתים אנחנו מבלבלים תחושת צמא ברעב, ואוכלים גם כשאנחנו לא באמת רעבים. בייחוד בחורף, אנחנו צמאים פחות.

לכן מומלץ להניח בקבוק מיים לידנו במהלך היום. ככל שנשתה יותר, נרגיש יותר צמאים וכך נשתה אפילו יותר. שתיית מים מספקת עוזרת לשמירה על המשקל, לתחושת עירנות ולהגברת הריכוז.

לשלב פעילות גופנית במהלך היום
מומלץ להגביר ככל האפשר את הפעילות היומיומית. להחנות את הרכב קצת יותר רחוק וללכת ברגל, לעלות ולרדת במדרגות וכדומה.

לא להתנפל על האוכל בבית
לפני שיוצאים מהעבודה, מומלץ לאכול משהו קטן שיעזור לתחושת השובע- יוגורט או פרי עם חופן שקדים או אגוזים, חטיף אנרגיה או כריך קטן. כך נגיע הביתה שבעים, ונימנע אכילה בלתי נשלטת בבית בערב.

אבל, הפתרון הקל והפשוט ביותר הוא פשוט לשלוף את עוגית סמארט פור לייף בטעם עשיר ונפלא ולהנות מארוחה שלמה ומשביעה ב 100 קלוריות בלבד….