סמארט פור לייף מכירות וקשרי לקוחות זאת לא עוגיה, זו ארוחה!
שלום גולשים יקרים, אנא השאירו את מספר הטלפון ואת הפרטים בטופס על מנת לרכוש את העוגיות או לשאול שאלה!
Send

 054-5646510   drorsmart@gmail.com

איך להמנע מזלילה? - סמארט פור לייף



איך להמנע מזלילה?

Posted by

הרעב הוא האויב הגדול ביותר של כל דיאטה. כתוצאה מהרעב, אנו מתנפלים על האוכל, אוכלים המון וללא הפסקה. מצב כזה גורם להשמנה, לצבירת שומנים בגוף, לעלייה בסוכר ושומנים בדם. אכילה מופרזת בערבים ובלילות גורמת לתחושת כובד ולחץ בבטן ובחזה, לגיהוקים ושיהוקים, לצרבת ולכאבים חדים בבית החזה.

הכניסו לסדר היום ארוחת ביניים כשעתיים לפני ארוחת הערב וכך תרגישו שינוי חד בתחושה ובהתנהגות האכילה שלכם. באמצעות ארוחת ביניים קלה זו תגיעו הביתה תהיו בשליטה מלאה על כמויות וסוגי המזון שתאכלו.

תרגישו קלים, רעננים, מלאי אנרגיה ורגועים. תוכלו להימנע מההרגל הגרוע לשבת מול הטלוויזיה עם ערמת אוכל ביד ואיכות חייכם באמת תשתפר.

מה מומלץ לאכול לפני ארוחת הערב:

כריכי בריאות: 2 פרוסות לחם קל או רגיל מחיטה מלאה, המרוחות גבינות 5% שומן, אבוקדו, טחינה, ביצה קשה, קוטג 5% או טונה.

הימנעו מממתקים: אכילת ממתקים יגרמו לכך שהרעב ילך ויגבר, כך שבהגיעכם הביתה תפנו ישירות למקרר.

ארוחת הביניים כשעתיים שלוש לפני ארוחת הערב חשובה משום שהיא חותכת את השעות הארוכות לאחר ארוחת הצהריים. ארוחת ביניים קלה זו מספקת לגוף גלוקוז, בניית שריר וירידה במשקל.

ארוחת הביניים הקלה והאידיאלית לפני ארוחת הערב היא אחת מהעוגיות הטעימות של סמארט פור לייף. ב-100 קלוריות תהנו מארוחה קלה ומשביעה המורכבת מחומרים טבעיים בלבד ומספקת לגוף את כל אבות המזון, המינרלים והוויטמינים החיונים לבריאות אופטימלית. פשוט שלפו את העוגיה מהתיק ואכלו להנאתכם. פיתרון קל, פשוט ונוח מאד..