סמארט פור לייף מכירות וקשרי לקוחות זאת לא עוגיה, זו ארוחה!
שלום גולשים יקרים, אנא השאירו את מספר הטלפון ואת הפרטים בטופס על מנת לרכוש את העוגיות או לשאול שאלה!
Send

 054-5646510   drorsmart@gmail.com

כיצד לשמור על המשקל לאחר הדיאטה? - סמארט פור לייף



שמירה על תוצאות הדיאטה

Posted by

רוב היורדים במשקל חוזרים בסופו של דבר למשקלם הראשוני, ולעתים אף למשקל רב יותר. אף על פי כן, ישנם מספר טיפים שיעזרו לכם לשמר את תוצאות ההרזיה לאורך טווח:

1. הגדירו משקל יעד ריאלי והגיוני שניתן לשמור לאורך זמן. 

2. הימנעו ממשטר אכילה נוקשה וסגלו תכנית אכילה משביעה ומאוזנת שניתן להתמיד בה לאורך זמן. דיאטת כסאח אינה מומלצת בריאותית ועלולה להוביל לתחושת רעב מוגברת, להפרעות אכילה ואף לאכילה רגשית. 

3. עקבו אחרי צריכת המזון שלכם באופן קבוע וכתוצאה מכך תגלו שתאכלו כמויות קטנות יותר. 

4. הקפידו על מעקב סדיר לאחר סיום הירידה במשקל. מעקב שבועי או חודשי מגביר משמעותית את הסיכויים לשמור על משקל היעד. 

5. תמיכה חברתית מסייעת בשמירה על הישגי ההרזיה. תמיכת חברים או משפחה יגדילו משמעותית את סיכוייכם לשמור על ההשגים. 

6. הקפידו לפזר את הארוחות לאורך היום. איכלו כל מספר שעות ארוחה קלה והקפידו לשתות הרבה מים בין הארוחות.

7. המנעו ממזון מתועש כגון חטיפים, ממתקים ומזונות מטוגנים ומעובדים. צרכו מזונות בעלי ערך תזונתי גבוה כגון ירקות, דגנים מלאים וחלבונים. 

8. פעילות גופנית קשורה ביכולת לשמור על המשקל הרצוי לאורך זמן. מומלץ לעסוק בפעילות גופנית בעצימות בינונית במשך שעה ביום ובעיקר הליכה. 

לסיכום, ירידה במשקל ושמירה עליו כרוכה בהתמדה ובמוכנות לשינוי משמעותי ואמיתי של דפוסי אכילה, התנהגות וחשיבה.