סמארט פור לייף מכירות וקשרי לקוחות זאת לא עוגיה, זו ארוחה!
שלום גולשים יקרים, אנא השאירו את מספר הטלפון ואת הפרטים בטופס על מנת לרכוש את העוגיות או לשאול שאלה!
Send

 054-5646510   drorsmart@gmail.com

מהם החסרונות בדיאטת כסאח?



מהם החסרונות בדיאטת כסאח?

Posted by

דיאטה מהירה ובריאה בהשוואה לדיאטת כאסח

בדיאטת כאסח התפריט קיצוני יותר, מגביל יותר והירידה במשקל מהירה יותר. אך דיאטה כזאת ניתנת ליישום למספר ימים בודדים בלבד ורוב איבוד המשקל יהיה בצורת נוזלים ומסת שריר יקרת ערך.

לעומת זאת דיאטה מהירה ובטוחה, כדוגמת סמארט פור לייף, ניתנת ליישום לטווח ארוך כיוון שהיא שומרת על תפריט מאוזן ובריא המעניק לגוף את כל אבות המזון, הוויטמינים והמינרלים לתפקוד אופטימלי במינמום הקלוריות ההכרחי ומבלי תחושת רעב. לכן גם קל יותר לשמור על התוצאות לאורך זמן.

דיאטת כאסח היא דיאטה קיצונית, בה כמות המזון שאוכלים קטנה בצורה דרסטית לעומת הדרישה המינימלית של הגוף. זו דיאטה חסרת איזון ללא רכיבים חיוניים לתפקוד תקין של הגוף. לכן, תפריט כזה לאורך זמן יפגע בבריאות ויגרום לחסרים תזונתיים של ויטמינים ומינרלים. לדוגמא, בדיאטה ללא פחמימות קשה לבצע במקביל פעילות גופנית והיא גוררת עצבנות וחוסר אנרגיה המונעים מאתנו להמשיך ולשמור על אורח חיינו הרגיל.

החיסרון של דיאטת כסאח הוא סיכון לפגיעה במטבוליזם של הגוף שעלול לעבור למצב מגננה. לכן, לאחר פרק זמן קצר עולים בחזרה במשקל ומהר.

דיאטות כאסח קלאסיות: דיאטת כרוב, דיאטת פופקורן, דיאטת אשכוליות, דיאטת לחם וכד׳. יש שתי סיבות עיקריות לעליה במשקל אחרי דיאטת כאסח:
1. בגלל שהגוף מקבל כמות קלוריות נמוכה באופן משמעותי מהדרישות שלו, נכנס לפעולה מנגנון הישרדות והמטבוליזם עובר למצב 'רעב', חילוף החומרים מואט באופן אוטומטי ועובר למצב של חיסכון ואחסון אנרגיה. במצב זה, הגוף מייעל את עצמו ומשתמש בכל קלוריה שהוא מקבל ביעילות מקסימלית.
2. הגוף נאלץ לפרק רקמות שריר כדי להשיב חלק מהאנרגיה שהוציא. פירוק רקמות שריר הוא מצב מאוד לא רצוי המחליש את הגוף ופוגע בחילוף החומרים.

סמארט פור לייף: דיאטה מהירה ובטוחה

בדיאטה מהירה ובטוחה קיימת הקפדה על תפריט מאוזן ובריא המספק לגוף את כל הרכיבים להם הוא זקוק בצריכה יומית של כ-1,200 קלוריות.

סמארט פור לייף הינה דיאטה בטוחה המקפידה על גירעון קלורי יומי של כ-500 קלוריות על מנת לאפשר לגוף לבצע את חילוף החומרים הבסיסי. חילוף החומרים הממוצע לאישה עומד על כ-1100-1200 קלוריות ושל גברים יהיה כ-1400-1500 קלוריות ביממה.