סמארט פור לייף מכירות וקשרי לקוחות זאת לא עוגיה, זו ארוחה!
שלום גולשים יקרים, אנא השאירו את מספר הטלפון ואת הפרטים בטופס על מנת לרכוש את העוגיות או לשאול שאלה!
Send

 054-5646510   drorsmart@gmail.com

עקרונות הדיאטה - סמארט פור לייף



עקרונות הדיאטה

Posted by

העקרונות של דיאטת סמארט פור לייף: 

1. הקניית הרגלי אכילה נכונים ובריאים לטווח ארוך. השיטה שוללת מקסמי שווא או פתרונות קיצוניים כמו דיאטת כסאח לזמן קצר שמסתיימים ברוב המקרים במפח נפש ועלייה במשקל. לטעמנו, דיאטה חייבת להיות תזונה נכונה ובריאה לאורך זמן כפי ששם החברה מעיד: Smart For LIFE


2. ירידה הדרגתית במשקל. אמנם כולנו היינו רוצים תוצאות מהירות, אבל הימנעות מאכילה ופעילות גופנית מוגזמת לא יובילו לתוצאות המצופות. להיפך, אנו ממליצים לא להגביר את הפעילות הגופנית בזמן הדיאטה כי על הסך הקלורי שנשרוף בפעילות גופנית מאומצת יהיה נמוך מהתוספת הקלורית לאחר הפעילות… הירידה המומלצת בדיאטה מאוזנת ובריאה היא קילו עד קילו וחצי בשבוע. מעבר לכך מדובר בירידה מסוכנת יותר כי עלול להתבצע פירוק של רקמת השריר החיונית לחוסנו ובריאותו של הגוף. 
  

3. הקפדה על תפריט מאוזן ובריא הכולל את כל אבות המזון. הארוחות שלנו הבאות כעוגיות מכילות איזון מושלם של דגנים מלאים, חלבונים ושומנים חיוניים כאומגה 3. המזון שאנו מספקים ללקוחותינו הוא מהסוג המשובח ביותר: 60% מהרכיבים אורגניים, כל הרכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים, ללא כימיקלים או צבעי מאכל. 
  
  
4. הקפדה על ארוחות קטנות במהלך היום.
שש ארוחות קטנות בסך של כ-100 קלוריות לארוחה מהבוקר עד הערב וארוחת ערב מלאה בסך של כ-550 עד 600 קלוריות ובסה״כ 1,200 קלוריות ביום. הוכח במחקרים רבים כי אכילת ארוחות קטנות מספר רב של פעמים ביום היא השיטה האופטימלית להרזיה ולחילוף חומרים. בצורה זו לא מרגישים רעב וגם שומרים על רמת סוכר יציבה ללא צניחות או נסיקות מסוכנות. 


5. הקפדה על שילוב בין סיבים תזונתיים ייחודיים לבין חומצות אמינו. שילוב ייחודי זה המוגן בפטנט גורם לתחושת שובע מאכילת העוגיות. השימוש שלנו בסיבים ייחודיים הסופחים מים מהמעי, מגבירים תנועתיות במערכת העיכול ומפחיתים ספיגה של שומנים
ופחמימות – נעשה במטרה להעניק תחושת שובע.


6. הקפדה על שילוב הרבה ירקות בצבעים שונים בארוחת הערב. ירקות בריאים ותורמים תרומה משמעותית לירידה במשקל.

 
7. הקפדה על שתייה מרובה של מים. חשוב מאד לשתות הרבה מאד בין הארוחות וגם לפני שמתחילים לאכול. הכמות המינימלית המומלצת היא 8 כוסות מים ביום ועדיף אף יותר.